birthday dan exam


time study week, aku bleh plak demam 2 hari, xleh bangun langsung..Aku tahan gk kan badan nie, xmau gi jumpa Dr. Tp sebab dekat 3 hari aku xsihat gak, gi jgk la jmpe Dr. Skali aku keracunan makanan plak..sgat la penat n lemah badan aku time tu..sib bek minggu study week, kelas xde, kerja pun cuti..aku tido je time tu, makan muntah balik, tgk buku lagi la nk muntah..tebaring je dekat 4 hari..suma undangan utk kuar lpk2 terpaksa dibatalkan, kelees, ala2 lady Gaga uols..

exam plak dh start skng, jdk aku bertambah2 la sesak di hati, di dada dn mana2 yang nak sesak.



Study nyer lg, proposal yg xsiap2 dr dlu...aduhh, smpi birthday aku pn aku xdan nk sambut..but anyway thanks to my adik2 palat2, korg dtg amik aku then gi lepak kt kalil. By the way aku dh msk 24 tahun skang, tua dh aku, dpt anak buah plak, berpangkat pakcik lak aku..ape pun, umur hanyalah nombor, yg penting ialah ape yang kita dh capai takat nie, and apa yang kita dh lalui selama 24 tahun hidup nie..tu lg bermakna utk difikirkan..

Walaupun lepak2 minum je malam tu ngn diorg, tp tu pn dh cukup membahagiakan aku ntuk hari tu. Thanks to anes, sham, atai and dan..Sory sebab xdapat ikot korg gi baling mndi air panas, dan ke butik Kubang Semang..I miss all the moment with all of you guys...nak2 lpas nie atairina kunakan dah abis blaja, so dia akan balik ke sabah pratikal and bekerja di sana, bila la ko nak datang blik sini yeak..we'll wait the day you move to peninsular dear..

SO nk dijadikan citer, mmg aku tgh penat and tak sabar2 nk cuti lama..btw 7,8,9 Mei aku ngan ex-course mate BaTI plan nk gi Langkawi, berehat2 dan becuti2 katenyer. Tapi sebelum tu aku nk balik umah dulu, lama gila sgt xbalik, xsabar nak jumpa anak buah aku, comeii gmbr dia abg aku MMS, nk sgt aku cubit pipi die sampai nangis, hahahaha, kelees dapat pakcik macam aku kan..

Btw abag aku pn dh balik dr Jerman, dan dia akan stay lama sbb dia dh abis blaja..bleh la aku jumpa dia, lama dh xjumpa dia..kira balik mmg aku xsabar giler nak balk KL pas exam nie, t seblm tue aku kena la settle kan exam ngan proposal presentation aku nie, insyaallah sumanya lulus dan diterima...

adios!

Comments

Popular Posts