Anak Buah Aku yang comeiii!!

Lame katenyer aku tak update blog nie, aku akan try jugak trus hapdet selagi aku mampu, Yess, Chayok!! So entry kali nie nak tunjukkan kt korang anak buah aku yang comeii, tanye la die name ape, nanti die jawab..hehehe.



“Hyee, assalamualaikum, name saye Nur Awatif binti Mohd Amri. Saye anak buah kepade Uncle aLen nie..Die slalu datang melawat awatif kalau die balik dari Penang,


cuma awatif je yang takut nak pegi main dengan die. Die ade bagi awatif patung besar dari awatif. Lagi satu Uncle aLen die ade satu patung Garfield besar, awatif nak, tapi takut nak mintak die. Ok la, saye nak tengok tv balik, hehehe, bye2, wasalam.”


Sekian lah sikit pengenalan pasal anak buah aku nie, tu la, die suke sangat nangis bile aku datang, tapi ade mase die ok..budak kot, just nak kt mak ngn bapak die je la kan. Ok, sekian untuk entry ini.

Comments

Popular Posts