tertangguh lama

Mungkin ade yang tertanye (tak tanye pun takpe, aku nak citer gak) kenape aku tak hapdet blog aku punye lame, sampai la ke bulan puasa nie baru nak hapdet balik (dekat setahun tu). Sebenarnyer banyak bende yang berlaku sepanjang gap setahun tu. Macam-macam kisah yang manis, tak lupe jugak kisah-kisah pahit yang biar aku je la yang tau. Tapi antara punca utama ialah....


Aku duk sibuk siapkan tesis aku!! bangun, tidoq, bangun, tidoq, tesis tak siap jugak. Hari-hari menaip isi yang kunun sesuai dihurai dan dimasukkan dalam tesis, esok-esok padam balik sebab tak sesuai. Agak tensen time tu sebab sikap bertangguh aku akhirnya memakan diri (so peringatan kepada semua jangan bertangguh buat keje yea). Siang malam duk mengadap bende alah nie. Siap aku nekad lagi tak mau potong rambut selagi tak siap bende nie. Last-last siap jugak (tapi lepas tu kene amend lagi). Takpe, janji siap, aku tak mau dah extend, sakit owhh..Tambahan Pulak time tu aku still amik kerja dengan lecturer aku. Memang tuhan je yang tau penat nyer time tu. Alhamdulillah, aku berjaya harung semua tu.



Jadi ini lah die tesis saye yang dah dibuat hardcover, 3 copy, 2 hantar kat School, 1 simpan untuk tatapan sendiri (tatap la kau sampai lebam). Oleh itu, saye nak berterima kasih kepada kawan-kawan, ahli keluarga dan supervisor yang sentiasa memberikan semangat, dorongan untuk siapkan tesis ini. Syukur alhamdulillah. Sekian untuk entry kali ini.

Comments

Popular Posts