Ke USM semula

pada petang, hari blog ini ditulis, aku akan memulakan perjalanan pulang semula ke usm, mmg sronok, tp aku akan merindui kwn2 aku yg akan grad bln 8 nie..aku rindu teman2 ngumpatan aku mcm sadatul, sri, fadzilah, anuni, adah (dari geng bati)..teman upatan lain seperti yan, bibik (na), shama, pee cee, dira (geng aman)..dan tentu skali yg paling akan aku rindu ialah kwn umpatan dr geng sipalat-palat, rusdy n zoe (nurul)..dan xlupa jgk kwn2 lain yg xdisebutkn disini yg slalu lepak ngan aku sepnjg aku berada kt usm tahun 2006-2009 korg mmg best!

aku akan mendftr pd hari esok di IPS bersama rakan yg lain iaitu mel, atirah, akma, teja. Aku jgk beruntung sbb masih ade kwn2 lain lg kt sn..so xla sedih sgt..but still, even though kedaan sama, tp environment mmg berubah, sudah psti byk muka baru yg akan aku lihat nnti..k la, nk kemas brg..

Comments

NADIRA SALIM said…
woohooo..
terharu nama ako pon ada ko mention dlm entri ko yg 1 ni kn..
huhuhuhu..
rindu melepak kt depan DUP sambil mkn rangka ayam seh..ko igt lg x mlm citrawarna tu yg ako,ko,yan,na n nurul lepak dpn DUP..
rindu seh..
nway gudluck yar..
jd student lg kwn ako yg sorg ni..
bkn extend tp smbung master..
TAHNIAH azren..
Semua orang berubah, USM pun dah berubah~~
Nanti kau bakal bergelar sarjana juga~~

Popular Posts