menempuh kehidupan br

dlm klas aku skng ade 4-5 org je..sgt mengejutkn aku. Tambahan pulak batch aku hnye 3 org je, maka bertambah bimbang la aku, tp aku cuba untuk menyesuaikan diri dgn situasi yg sgt berlainan ini..course aku skng lebih kpd penyelidikan tentang EU (European Union). Sgt mencabar sbb aku betray course lama aku, so sah2 la aku kn study byk psl bende br nie..utk masa sekarang aku lebih byk study di bilik kwn2, tido di bilik kwn2, psl aku ade perasaan nak dekat dgn kwn2..bkn xsuka bilik br aku, tp saja nk ubah2 angin..utk minggu pertama masih byk xboleh diperkatakan mengenai situasi pembelajaran aku sekarang..mungkin masuk minggu kedua aku bleh citer skit mcm mn keadaan blaja skng..doakn aku lulus sume paper kwn2, sejarah tidak menunjukkan begitu..you know what i mean.

Comments

TAHANIAH~~ haha

Popular Posts