Masa Berubah...

Sejak dh daftar kursus nie, busy sangat. Sampai takde masa nak buat post baru. Kejap nak tukar unit la, kejap nak drop course la. Kejap nak tukar jadual la. Asal malam plak nak jumpa kawan la. Gi minum dengan kawan geng nie, esok malam pulak geng lain.

Hahaha, seronok jugak macam nie, lama tak jumpa diorang kan, bila dah jumpa citer macam-macam la.

Semalam aku bukak email, check laporan ITNM untuk aku. Ok la, aku terima seadanya laporan yang diorang buat untuk aku, semoga aku boleh jadikan sempadan untuk masa depan. Laporan ni jugak bagitau kelemahan aku sepanjang aku menterjemah buku dekat ITNM tue. Semua orang tak sempurna kan, so aku terima seadanya komen diorang. Papehal pun Terima Kasih sebab berikan kami peluang untuk menjalani latihan praktikal dekat ITNM.

Semester ni mula-mula aku amik 18 unit, tapi lepas masuk first meeting untuk HBT 306E, lecturer cakap dia terkejut tengok student ramai sangat sebab dia aspect just 60 or 50 people only. But now, there too plenty. So she suggested to all Bati Student to take this course next semester, but not every one one like that. So, me, jaya, adam and few people agree to drop this course, not because we cannot take it, but we pity to our lecturer. We don't want to burden her.

and my laporan praktikal which must submit this friday will be post pone to next week. What a releaf. Walau ape pun yang jadik untuk minggu nie, aku tetap seronok, sebab aku rasa hidup aku dekat usm nie lagi best dari KL (feeling yang aku xnk rase pn dulu). Masa berubah kan, what kan we do, just accept it. banyak Ranjau sebenar nye sebelum aku nak sampai ke USM ni. Xsemua ranjau nie senang nak dihadapi, kalo susah, terima je, kalo senang harung je. Nak kate apa, xkan nak lari je kan. Well k la, till we meet again.

Comments

Popular Posts