USM, Here i come!!!

xsabar rase nyer nk balik usm, al maklum la dah lama cuti kan. But in the same time rasa sedih gak nak tinggal kan rumah. Sebab masa cuti nie aku praktikal kan. Aku tinggal kat rumah abang aku dekat Gombak. So x tinggal rumah nie la. Anyway, life must goes on even we don't want it.
Tiket pun dah beli, aku balik usm kali nie reramai. Ngan rusdy, nurul, ali, ngan kwn die. 5 orang baru best. Dulu kalau xsilap aku, bpk aku hantar sampai taiping, then aku kene nek bas sampai penang.
Semua ni gara-gara tiket dah abis. Sold out, tapi nasib baik aku dah beli awal2 kali nie. nek ketapi lak tue. jadik kebarangkalian nak habis tu lambat la. tiket aku 4/7/2008, bertolak malam. Sampai Butterworth dalam 5.30 pagi.

Sampai sane aku nak jumpa ngan jaya, yan, na, adam, pendek kata dengan semua orang la. Rindu duh, and kalo bleh aku dah xnak aktif2 kat aman tue. Bukan apa, penat yang amat. Nak aktif benda lain, akan dipertimbangkan la nanti. Yang pasti aku ngan adam dapat Ko-k memanah!! Macam interesting jugak kan, aku nie jarang bersukan, tu yang dapat je Ko-k nie, aku macam suka sangat. Mintak2 xla sibuk sangat untuk semester akan datang nie. Dengan HBT306E yang dengar citer nyer macam susah and banyak kerja tu. Xpe, as long as my friend around, i think i can make it.

USM, I'm coming!!

Comments

Popular Posts