Siap2 nak balik!!

Arinie aku xbyk wt pape pn, just nk kemas2 barang. Tp sedar2 pagi tadi dh pukul 10.30 pagi!!! tidak aku nk kemas barang!!! gitukan. Ala, skang pn aku xkemas lagi, sbb byk brg aku xjumpe. Bile xjumpe, mula la aku tension. Bile dh tension, aku duk tengok tv. hahaha, satu penyelesaian yg bijak..

kite xelok tension2 nie, nanti senang dapat darah tinggi (alah, aku nie pandai cakap je, padahal aku la yang paling gelabah dlm geng aku).
Wah, aku dah dapat jadual penuh lak, takut lak aku sekarang. Bukan ape, sebab kene susun jadual, kalo silap susun, aku jugak yang nazak nanti. Sekarang tengah tukar2 jadual, best nyer, lame dh xmcm nie.
Bapak aku dh bg duit belanje dh, so aku kene start pikir bajet selama aku kt sane nnti. Nk spend brape ringgit or nak beli barang ape ke nanti. Silap aribln aku jugak yang xde duit makan. hahaha
I'm a bit happy tonight because i have a chat with many of my friends, really miss them so much.

that's all i think. cepat2, sambung kemas barang!!!
semangat2!!

Comments

Popular Posts