reunion

adeh, penat nyer malam nie, aku br je balik dr reunion utk bdk2 klas form 6 aku...Sronok sgt sbb dpt jmpe kwn2 yg mmg dh lame xjmpe...

8.30 mlm

Jutaan terima kasih ditujukan kpd aishah dan fadet n jugak hafez sbb byk membantu dlm menjayakan reunion nie. Aku nie dtg makn je, hehehehe, jumpe shami, isz, amar, qayyum, hadi. Then aku jmpe amy ngan anak die, cute sgt!! Nisa ngan suami die, akhir nye aku dpt gk tgk, sbb masa dia kawin dulu aku xsempat nk dtg. Mula2 kitorg smpi, lepak2 smbg dulu, pas mknn smpi bedal la beramai-ramai! rupanya arinie juga birthday si Fadet (Fadila). Lpas mkn2, sembang2 tetiba org tue bwk kuar kek, tp mcm xtekejut la sbb xde sape nyanyi lagu birthday kn..HAHAHAHA!!! xpe lpas 2-3 minit baru sumer nyanyi2, smbg balik makan kek, (sib bek xde main2 pape, kalo x mmg aku lari la wat2 sakit perut ke) lpas tue sesi fotografi skit br bersurai, tue pn qayyum, amar isz, hafez, shami ngan hadi lepak jap teman aku (sbb tggu faiz xdtg2 hahaha, thanks faiz sbb tolong antar aku n amik aku, menyusahkan ko je)

Nie nk citer skit sbb aku xgi kenduri kawin si Nisa, Tiket bas aku beli kalo ikut mmg smpat smpi umah, tp sbb bas dtg lmbt sejam setgh, aku pn lmbt la smpi kL. Smpi lak petang, jem plak tue. So aku just msg je la kt nisa "slamat bernikah, semoga berbahagia ke anak cucu"
Dulu masa amy kwin pn aku xgi gak, yg tue psl aku ade exam la, mmg xleh nk wtpe.

4.30 ptg,
Sebelum tue aku gi sri petaling jap lepak ngan geng mase form 3 dulu. Kitorg lepak umah ijat, WAT SUSHI!!! First time aku blajar wt sushi ngan farhan (our chef) skali ngan geng br dr Pantai Dalam, mmg salute la wei, korg mmg havoc dow, sebijik mcm kitorg form 3 dulu. Lpas lepak2 wt sushi, masak2 nasik goreng yg xbrape nk tergoreng tue, kiorg gerak gi jamming. Tp aku just teman diorg je la sbb nk gi reunion plak pastu kul 8.15 mlm.





*gmbr lmbt skit msuk sbb aku kene tggu diorg yg ade kamera mlm nie send kt aku...pasnit tgk la gmbr smpi lebam yea...hahahaha

Comments

Popular Posts