xtvt dirumah (2) Mentor


aku, rusdy, nurul, azmeer n hadi.


si baju putih d, aku, nok..


semangat menyokong kumpulan EVO!!!


ahad lpas aku gi tgk mentor selepas menerima undangan dr d, tgk kwn kate nyer...kebetulan aritue aku xde wt pape, join la gi tgk skali, dan2 pagi tue mak aku nk balik kmpg lak...but who come first will get me, hahaha thats my excuse...siap2 n lpas janji, aku pn gi la bertolak ngan kenari hijau ke KuIS amik kwn nok, which is also my friend, Hadi...smpi je sn aku trus tkar mntk adi drive trus ke umah rusdy kt gombak, so aku memenuhi masa dgn bersembang2....

smpi umah rusdy (hebat gk aku bleh smpi umah die time sensiang walaupn die tnjk aku jln ke umah die mlm2). Xsangke d npn pki bj putih gak...otw ke umah nok, mcm2 bende kitorg smbg, ahh, rindu giler saat2 lepak2 ngan kengkawan nie..sipalat2 forever!!

smpi umah nok, turun2, kami disambut oleh mak nyer yg sgt sempoi, dan perbualan dimulai oleh hadi dan diteruskan oleh beliau kerana dgn bakat yg beliau ada, beliau berjaya menghiburkan kami dengan cerita2 yg menghiburkan smbil diselit beberapa soalan panass kpd maknyer si nok...bile nok kuar, skali lg, die pki bj putih jgk, nmpk nyer kitorg mmg slalu kn je match baju nie, akhirnya selepas mendapat keizinan drpd maknyer si nok, kami menuju ke bus stop dkt umah d utk menunggu kwn2 die plak, sesmbil tue chuchi la mate skit, hahaha..

smpi gk kul 6.15 mcm tue, then kitorg berempat menuju ke MBSA....sesmpi sn kitorg gi melantak dlu kt KFC, si hadi lapar katenyer...d call "wei, korg ktnr ni? aku dh msk dh, cpt skit nnti xdpt msk plak" katenyer..aku pn cepat2 kunyah ayam yg ranggup 2 then kitorg gi la ke sn...smpi2 situ ade sorg bro nie bg kitorg pass msk tgk MENTOR....dh ddk2 nie, ade lak sorg mamat yg sihat walafiat nie ngajor kitorg utk jdk penyokong yg aktif katenyer...bg havoc la kunun, then the show starts, well just enjoy the show...tetiba kuar liyana jasmay mnjd plakon undangan mlm tue utk persembahan si chaq...aku nekad nk amik gmbr ngan die pasnie...

bile abis, kiotrg pn kuar la, nok ngan d mencari abg angkat nyer si azmeer...tgh jln2 tue nmpk si liyana jasmay, pe lg, aku pn sruh nok amik gmbr tuk aku..hahaha!

pstu kiotrg jmpe azmer then di lpk kt luar tue kjap, ade la kul 12.30 br blk...smpi umah nok, die buatkn kiotrg teh o panas, wahhh!! mmg favourite aku la mlm2 mcm nei kn, smbil pekena biskut jacob die...di syahdu mlm kiotrg besembang mcm2, pstu blk meneruskn xtvt selanjutnya...

jam menunjukkan kul 5.55 am, d drive blk umah die, aku kt dlm tido kjap, tp layan gk la d...lpas smpi umah d, aku drive lak antar hadi blk ke KuIS, smpi umah aku pn tido..., adakah di masa hadapan kita dpt berbuat begini lg??? satu persoalan...hahaha, pape pn thanks dowh d sbb ajak aku, thanks 4 nok n hadi sbb memeriahkn lg keadaan....k nk gi mkn, mak aku dh paggil2 dh tue, bye

Comments

Popular Posts